創価大学

研究者情報データベース

日本語 English

TOP
所属別検索
キーワード検索
研究分野別検索
条件指定検索

創価大学
ホームページ

コリン ランドル (コリン ランドル,RUNDLE Colin)

基本情報 研究分野 教育 研究 学内活動 学外活動

 

書籍等出版物
No.タイトル URL, 担当区分, 出版社, 出版年月, 担当範囲, ISBN 
1
Chapter 3: Developing Autonomous Learners in Japan: Working with Teachers Through Professional Development , , IDP Education (Cambodia) Ltd., 2016年, , 9789996358432 
2
“Scaffolding Economics Language and Learning with Case Studies” in Realizing Autonomy: Practice and Reflection in Language Education , , Palgrave Macmillan, 2012年, , 9780230282643 

 

MISC
No.MISCタイトル URL, 誌名, 巻( 号), 開始ページ- 終了ページ, 出版年月(日) 
1
Identity Construction in a Third Place: a Japanese Intern’s Social Network , Learning Learning – JALT Learner Development SIG,,. On-line: http://ld- sig.org/LL/, Vol.18( No.2), 8- 18, 2011年 
2
Teacher Approaches to Japanese Culture: Implications for Student Autonomy , Proceedings of the Independent Learning Association, 2007 Japan Conference, ,  1- 14, 2009年 
3
Teacher Views on Stereotyped Japanese Learning Styles: Contexts and Ideals , Proceedings of TUJ Applied Linguistics Colloquium. Tokyo: Temple University Japan, ,  37- 46, 2008年 

 

講演・口頭発表等
No.講演・口頭発表タイトル, 会議名, 発表年月日, 主催者, 開催地 
1
Scaffolding Procedure Genres with Teaching-Learning Cycles, Thailand TESOL International Conference, 2018年, ,  
2
Science and Engineering Graduates Use of English: A task based needs analysis, Task Based Language Teaching in Asia, 2018年, ,  
3
Scaffolding Procedure Genres with Teaching-Learning Cycles, JALT CUE ESP Symposium, at Keio University, 2017年, ,  
4
An Action Research Peer Support Group, Creating Community: Learning Together Conference, Otsuma Women’s University, Tokyo, 2016年, ,  

 

共同研究・競争的資金等の研究課題
No.提供機関, 制度名, 課題名等, 資金種別, 研究期間 
1
, , 外国語学, 競争的資金,  2007年 - 2014年