創価大学

研究者情報データベース

日本語 English

TOP
所属別検索
キーワード検索
研究分野別検索
条件指定検索

創価大学
ホームページ

Donnery Eucharia (ドネリ ユーケリア,DONNERY Eucharia)

基本情報 研究分野 教育 研究 学内活動 学外活動

 

書籍等出版物
No.タイトル URL, 担当区分, 出版社, 出版年月, 担当範囲, ISBN 
1
Navigating changing identities through critical professional friendship , 共著, , 2022年06月, ,  

 

論文
No.論文タイトル URL, 誌名(出版物名), 巻( 号), 開始ページ- 終了ページ, 出版年月, DOI 
1
Warm-up: You! , , ,   , 2022年09月,  
2
複数言語使用を認める「英語人形劇ワークショップ」の学び ―参加者の声から探る― , , ,   , 2022年06月,  
3
From demotivation to Intercultural Communicative Competence (ICC): Japanese university learner journeys in the International Virtual Exchange Project (IVEProject) , , ,   , 2022年02月,  
4
Process Drama: Engage, Understand, Learn , , ,   , 2021年12月,  

 

講演・口頭発表等
No.講演・口頭発表タイトル, 会議名, 発表年月日, 主催者, 開催地 
1
Learning from students: Generating change in teachers, 48th Annual International JALT Conference, 2022年11月13日, ,  
2
Power dynamics, classroom struggles – Learning from and for student, , 2022年11月11日, ,  
3
Japanese Learners + the International Virtual Exchange Project = Intercultural Communicative Competence?, JALT Intercultural Communication Language Education (ICLE) SIG Conference, 2022年09月10日, ,  
4
Gateways between worlds new and old: Japanese folk tale, Urashima Taro, The 10th International Drama in Education Research Institute (IDIERI), 2022年07月13日, ,  
5
Breaking through negativity: Drama-in-Education for the Post-COVID era, Gifu JALT, 2022年06月26日, ,  
6
Getting that Job: How to Job Hunt, Soka University Professional Development Session., 2022年06月22日, ,  
7
The International Virtual Exchange (IVE) Project: Meeting low-level EFL learner needs, Osaka JALT, 2022年05月15日, ,  
8
Reversing the Dynamic: Teachers Building Resilience through Student Insights, 19th Annual CamTESOL Conference, 2022年02月18日, ,  
9
Reversing the Dynamic: Teachers Building Resilience through Student Insights, 42nd Thailand TESOL International Conference 2023, 2022年01月28日, ,  
10
Bhinneka Tunggal Ika_Unity in Diversity: Inclusiveness in society, Fukuoka JALT, 2021年11月27日, ,  
11
Coping and Teaching during a Pandemic: Process Drama Workshop, National JALT Conference, 2021, 2021年11月13日, ,  
12
Moving through and moving on: Pivot, Reflect, Develop, and Grow, National JALT Conference, 2021, 2021年11月12日, ,  
13
日本・アイルランド:異文化交流, 八王子市議会議員:若尾 きみえ, 2021年10月30日, ,  
14
Getting to grips with M Reader!, Professional Development Session, World Language Center, Soka University, 2021年10月04日, ,  
15
Coping and teaching during a pandemic: Process drama workshop, Matsuyama JALT, 2021年04月18日, ,  
16
Coping and Teaching during a Pandemic: Process Drama Workshop, Yokohama JALT, 2021年02月02日, ,  

 

受賞
No.受賞年月, 授与機関, 賞名, (対象業績)タイトル 
1
2017年04月, 日本学術振興会, 科研費JP17K02137, 地域活性化につなげる多言語”Omotenashi”フレームワーク の構築 
2
2013年10月, 全国語学教育学会, 全国語学教育学会:優秀口頭発表賞, Language and Technology: Rationale for Inclusion in the Japanese University 
3
2012年06月, アイルランド国立コーク大学, 大学院生ショーケース, Creative Collaboration in the Classroom 
4
2002年04月, 文部科学省, 文部省研究生,  
5
1995年09月, アイルランド国立コーク大学, 奨学金:学費,